Tuesday, June 8, 2021

20210610 Day 3 Thu ?test, Allotted outdoor & Laundry day

周二回到NZ, 在Hamilton隔離.  
從上機至周三多番折騰,早前Tommy送中藥及湯米粉,現起床穩定些。
謝謝您們代禱。神恩典夠用🙏🌱🙏

以斯帖記 1-4
以斯帖遂負起責任,不惜一死!請思想,神將你放在現今位置,又是為了要你負起什麼使命?
4: 你當去招聚書珊城所有的猶大人,為我禁食三晝三夜,不吃不喝,我和我的宮女也要這樣禁食,然後我違例進去見王。我若死就死吧!」 17 於是末底改以斯帖一切所吩咐的去行。

Laundry day (10 items): jeans, 打底, socks,
- The washing of 2 laundry bags per person (10 items per bag) is included during your stay ONLY.
- Please use the mesh/plastic bags located in your room to put the laundry in.
- Laundry is collected daily, please leave outside your door before 9am each day.

No comments:

Post a Comment